Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24 Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24
Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24

Heller 80740 Estafette Highroof Bouwpakket Schaal 1:24

Productnummer: new24-hel-80740

EAN: 3279510807400

29,99
Voorraad: 5
Voeg toe aan je verlanglijstje
  • Alle micromotor producten direct op voorraad !
  • Wij versturen 3 x per week
  • Veel betalingsmogelijkheden, ook achteraf betalen!

Productomschrijving

Vaak wordt aangenomen dat de Renault 4 (ref. Heller 80759), gelanceerd in 1961, Renaults eerste auto met voorwielaandrijving was. Dit is echter niet het geval. Het was de Renault Estafette uit 1959. De Franse concurrenten op dat moment waren de Peugeot D3A/D4B en de Citroën Type H (ref. Heller 80768). In Duitsland bood VW de bus aan met een motor achterin. Ford had de Taunus-Transit met een uiterlijk dat erg leek op dat van de Estafette, met een voormotor en achterwielaandrijving. De Estafette was gebaseerd op de voorwielaandrijving van Citroën en had daardoor een grote, vlakke laadvloer, vier onafhankelijke ophangingen, een zijschuifdeur en een achterdeur met drie vleugels. Hij werd aanvankelijk geproduceerd als bestelwagen met een laadvermogen van 800 kg, en vanaf 1965 met 1000 kg, met een plat of hoog dak en een korte of lange wielbasis. De Estafette werd in meer dan 500.000 exemplaren geproduceerd tot 1980 en werd een symbool van zijn tijd. Gebouwde modellen: Guido Kehder

crazy-toys.nl

crazy-toys.nl

De specialist in modelbouw